Szerző: " Molnár Gyöngyvér"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 134.

Kocsis Ádám; Molnár Gyöngyvér: Factors influencing academic performance and dropout rates in higher education.
OXFORD REVIEW OF EDUCATION. ISSN 0305-4985 (2024)

Molnár Gyöngyvér; Kocsis Ádám: Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education: a large-scale longitudinal study.
STUDIES IN HIGHER EDUCATION. ISSN 0307-5079 (2023)

Kiss Renáta Mária; Szili Katalin; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Empowering first graders with computer-based training to master pre-reading skills and bridge the learning gap.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES. ISSN 1360-2357 (2023)

Munkácsy Balázs; Horn Dániel; Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatási sikeresség és az önszabályozáshoz kapcsolódó pszichológiai és viselkedés-gazdaságtani tényezők.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (12). pp. 63-86. ISSN 1215-5233 (2023)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106. ISSN 1041-6080 (2023)

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 31 (8). 5159 -5179. ISSN 1049-4820 (2023)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Report on Smart Education in Hungary.
In: Smart Education in China and Central & Eastern European Countries. Springer Nature Singapore Pte Ltd, Singapore, pp. 155-178. (2023) ISBN 9789811973192; 9789811973185; 9789811973215

Molnár Gyöngyvér; Hermann Zoltán: Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning.
LEARNING AND INSTRUCTION, 83. ISSN 0959-4752 (2023)

Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Számítógépes szókincsmérő teszt kisiskolás diákok részére.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (1). pp. 33-47. ISSN 0025-0260 (2023)

Molnár Gyöngyvér; Greiff Samuel: Understanding transitions in complex problem-solving: Why we succeed and where we fail.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 50. ISSN 1871-1871 (2023)

Kocsis Ádám; Molnár Gyöngyvér: A felvételi pontszám előrejelző ereje az egyetemi sikerességre: egy nagy mintás longitudinális kutatás eredményei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (12). pp. 46-62. ISSN 1215-5233 (2023)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Analysing Complex Problem-Solving Strategies from a Cognitive Perspective: The Role of Thinking Skills.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 46. ISSN 2079-3200 (2022)

Molnár Gyöngyvér: Az alapképességek fejlődése: Nagy József szerepe a hazai empirikus neveléstudományi kutatások módszertani megújításában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11). pp. 113-126. ISSN 1215-5233 (2022)

Szili Katalin; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Development of Reading Skills to Reduce Dropout in Uncertain Times.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (4). ISSN 2079-3200 (2022)

Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Intervention Closes Learning Gap in Maths Accumulated in Remote Learning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 58. ISSN 2079-3200 (2022)

Molnár Gyöngyvér: Egy hazai jó gyakorlat.
In: Fehér könyv a Covid-19-járvány társadalmi-gazdasági hatásairól. ELKH Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 142-144. (2022)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. ISSN 1664-1078 (2022)

Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 10-Azonosító: 808546. ISSN 1664-1078 (2022)

Molnár Gyöngyvér: How to Make Different Thinking Profiles Visible Through Technology: The Potential for Log File Analysis and Learning Analytics.
In: Advances in Artificial Intelligence-based Technologies. Springer International Publishing, Cham, pp. 125-145. (2022) ISBN 9783030805715; 9783030805708; 9783030805739

Molnár Gyöngyvér; Alrababah Saleh Ahmad; Greiff Samuel: How we explore, interpret, and solve complex problems: A cross-national study of problem-solving processes.
HELIYON, 8 (1). Terjedelem: 15 p.-Azonosító: e08775. ISSN 2405-8440 (2022)

Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 23 (2). pp. 297-310. ISSN 1598-1037 (2022)

Majzik Tamás; Molnár Gyöngyvér: Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (7). pp. 69-83. ISSN 1215-5233 (2022)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 9-Azonosító: 867714. ISSN 1664-1078 (2022)

Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szeged, Budapest. (2022) ISBN 9789633068960

Hermann Zoltán; Molnár Gyöngyvér: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása a tanulói teljesítményekre.
In: Fehér könyv a Covid-19-járvány társadalmi-gazdasági hatásairól. ELKH Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 130-136. (2022)

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1). pp. 44-63. ISSN 1215-5233 (2022)

Alrababah Saleh Ahmad; Molnár Gyöngyvér: Analyzing contextual data in educational context: educational data mining and logfile analysis.
JOURNAL OF CRITICAL REVIEWS, 8 (1). pp. 261-273. ISSN 2394-5125 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; D. Molnár Éva; Nagy Zoltán; Csapó Benő: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 11-26. (2021)

Molnár Gyöngyvér: Az IKT szerepe a felsőoktatás megújításában [Role of ICT in renewing higher education].
MAGYAR TUDOMÁNY, 182 (11). pp. 1488-1501. ISSN 0025-0325 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 71 (9-10). pp. 42-53. ISSN 1215-1807 (2021)

Molnár Gyöngyvér: Challenges and developments in technology-based assessment: possibilities in science education.
EUROPHYSICS NEWS, 52 (2). pp. 16-19. ISSN 0531-7479 (2021)

Tóth Alisa; Molnár Gyöngyvér; Kárpáti Andrea: Learning about Colour – the Legacy of the Bauhaus Masters.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION, 40 (1). pp. 108-125. ISSN 1476-8062 (2021)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Logfile analyses of successful and unsuccessful strategy use in complex problem-solving: a cross-national comparison study.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 36 (4). pp. 1009-1032. ISSN 0256-2928 (2021)

Nuutila Katariina; Tapola Anna; Tuominen Heta; Molnár Gyöngyvér; Niemivirta Markku: Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 92. ISSN 1041-6080 (2021)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: Színpercepció és színértelmezés 7–13 éves korban: képességszerkezet és a fejlődést befolyásoló tényezők.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4). pp. 311-342. ISSN 0025-0260 (2021)

Alrababah Saleh Ahmad; Molnár Gyöngyvér: The evolution of technology-based assessment: past, present, and future.
International Journal of Learning Technology, 16 (2). pp. 134-157. ISSN 1477-8386 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 3-22. ISSN 1215-5233 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.): A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. : program, előadás-összefoglalók.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged. (2021) ISBN 9789633068335

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3). pp. 281-307. ISSN 0025-0260 (2021)

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Training in Math Improves Inductive Reasoning of 9- to 11-year-old Children.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 37. ISSN 1871-1871 (2020)

Molnár Gyöngyvér; Turcsányi-Szabó Márta; Kárpáti Andrea: Digitális forradalom az oktatásban – perspektívák és dilemmák.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 56-67. ISSN 0025-0325 (2020)

Molnár Gyöngyvér: Kutatás-fejlesztés és innováció az oktatásban: A „Szegedi Műhely” informatikai fejlesztései és gyakorlati alkalmazásuk.
CIVIL SZEMLE, 17 (Különszám). pp. 93-104. ISSN 1786-3341 (2020)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
In: Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources. Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 138-153. (2020) ISBN 9782889635061

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
In: Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources. Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 183-196. (2020) ISBN 9782889635061

Molnár Gyöngyvér; Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka; Csapó Benő: Report on ICT in Education in Hungary.
Lecture Notes in Educational Technology, [40]. pp. 173-187. ISSN 2196-4963 (2020)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: The Power of Technology-Based Assessment.
Communications in Computer and Information Science (1220). pp. 174-190. ISSN 1865-0929 (2020)

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata: a kollaboratív képességek kérdőív validálása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (3). pp. 269-296. ISSN 0025-0260 (2020)

Csapó Benő; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: A kombinatív gondolkodás fejlődése: Egy online felmérés eredményei.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2019. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, pp. 177-185. (2020) ISBN 9789634295518; 9789634295525

Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér: A matematikai gondolkodás fejlettségi szintje beilleszkedési, magatartási és tanulási nehézséggel küzdő 5–8. évfolyamos diákok körében: szakértői vélemények kvalitatív elemzése.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (9). pp. 26-44. ISSN 1215-5233 (2020)

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Applying Computer-based Testing in Palestine: Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (3). Terjedelem: 13-Azonosító: 14799. ISSN 2162-6952 (2019)

Csapó Benő; Hotulainen Risto; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (3-4). pp. 5-24. ISSN 2063-9546 (2019)

Molnár Gyöngyvér; Turcsányi-Szabó Márta; Kárpáti Andrea: Az interaktív tanulási környezetektől a módszertani megújuláson át a kreatív önkifejezésig.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 69 (11-12). pp. 53-70. ISSN 1215-1807 (2019)

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: The Feasibility of Computer-based Testing in Palestine Among Lower Primary School Students: Assessing Mouse Skills and Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (2). Terjedelem: 16-Azonosító: 14517. ISSN 2162-6952 (2019)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: How to Make Learning Visible through Technology: The eDia-Online Diagnostic Assessment System.
In: CSEDU 2019 : Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education. SCITEPRESS, Heraklion, pp. 122-131. (2019) ISBN 9789897583674

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. ISSN 1664-1078 (2019)

Molnár Gyöngyvér: Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége: években mérhető különbségek a diákok között.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2019)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. Terjedelem: 14-Azonosító: 1522. ISSN 1664-1078 (2019)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics.
In: International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom. Springer Nature Switzerland AG, HEIDELBERG, pp. 683-707. (2019) ISBN 9783319971483

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: az eDia online platform.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (4-5). pp. 16-32. ISSN 1215-5233 (2019)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság értékelésére kidolgozott rendszer a Szegedi Tudományegyetemen: elméleti keretek és mérési eredmények.
EDUCATIO, 28 (4). pp. 705-717. ISSN 1216-3384 (2019)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 53-73. ISSN 0025-0260 (2019)

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 5-21. ISSN 2063-9546 (2019)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 17-28. ISSN 1215-5233 (2019)

Tongori Ágota; Molnár Gyöngyvér: Az interneten való böngészés hatákonyságának vizsgálata 6-11. évfolyamos diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (2). pp. 105-132. ISSN 0025-0260 (2018)

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY, 8 (5). pp. 381-386. ISSN 2010-3689 (2018)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9. Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302. ISSN 1664-1078 (2018)

Molnár Gyöngyvér; Makay Géza; Ancsin Gábor: Feladat- és tesztszerkesztés az eDia-rendszerben.
SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport, Szeged. (2018) ISBN 9789633065822

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatirial and inductive reasoning.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (1). pp. 90-105. ISSN 2247-1537 (2018)

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (1). pp. 73-102. ISSN 0025-0260 (2018)

Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése a hivatkozási szokások és a hivatkozási hálózatok tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (3). pp. 203-235. ISSN 0025-0260 (2018)

Greiff Samuel; Molnár Gyöngyvér; Martin Romain; Zimmermann Johannes; Csapó Benő: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach.
COMPUTERS & EDUCATION, 126. pp. 248-263. ISSN 0360-1315 (2018)

Szabó Dóra Fanni; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A személyre szabott értékelés és a differenciált fejlesztési rendszer.
In: Gyógypedagógia dialógusban. ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest, pp. 18-27. (2018) ISBN 9789637155802

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A szóolvasó készség papíralapú és online értékelő-fejlesztő rendszere.
In: Funkcionális analfabetizmus – Megelőző fejlesztési lehetőségek. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 123-140. (2018) ISBN 9789636978136

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Assessment-based, personalized learning in primary education.
In: Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation. Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 443-449. (2017) ISBN 978-88-96687-10-9

Molnár Gyöngyvér; Greiff Samuel; Wustenberg Sascha; Fischer Andreas: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills.
In: The Nature of Problem Solving. Educational Research and Innovation . OECD, Paris, pp. 125-140. (2017) ISBN 9789264273894

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies.
In: Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation. Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 283-292. (2017) ISBN 978-88-96687-10-9

Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 5-27. ISSN 0025-0260 (2017)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11). pp. 1339-1351. ISSN 0025-0325 (2017)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8. Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p.. ISSN 1664-1078 (2017)

Molnár Gyöngyvér: Technológiaalapú tesztelés az oktatásban: a problémamegoldó képesség fejlődésének értékelése.
Más intézmény.

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2). pp. 221-238. ISSN 0025-0260 (2017)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4). pp. 399-421. ISSN 0025-0260 (2017)

Fodor Szilvia; Gyarmathy Éva; Klein Balázs; Kovács Kristóf; Kövi Zsuzsanna; Molnár Gyöngyvér; Páskuné Kiss Judit; Pásztor Attila: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban.
MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest. (2017)

Molnár Gyöngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stra-tégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (4). pp. 427-453. ISSN 0025-0260 (2016)

Molnár Gyöngyvér; Bús Enikő (szerk.): PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Előadás-összefoglalók = CEA 2016 14. Conference on Educational Assessment : Program - Abstracts.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2016) ISBN 978-963-306-478-8

Molnár Gyöngyvér: A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (5). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2016)

Magyar Andrea; Pásztor Attila; Pásztor-Kovács Anita; Pluhár Zsuzsa; Molnár Gyöngyvér: A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014. Új kutatások a neveléstudományokban . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243. (2015) ISBN 978-615-5509-17-9

Molnár Gyöngyvér; Tongori Ágota; Pluhár Zsuzsa: Az informatikai műveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 295-317. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Steklács János; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-31. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér (szerk.): Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér: Bevezetés.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-16. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér: Bevezetés.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-14. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Molnár Gyöngyvér: Bevezetés.
In: A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-13. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Nagy József: A DIFER tesztek online változatával végzett mérések tapasztalatai.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 199-223. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18. pp. 32-42. ISSN 1871-1871 (2015)

Molnár Gyöngyvér: A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2. pp. 15-28. ISSN 2064-5449 (2015)

Csíkos Csaba; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A matematika online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti alapjai.
In: A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-28. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Molnár Gyöngyvér (szerk.): A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Molnár Gyöngyvér; Pásztor-Kovács Anita: A problémamegoldó gondolkodás mérése online tesztkörnyezetben.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 341-366. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 239-254. ISSN 0025-0260 (2015)

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (1). pp. 47-64. ISSN 0025-0260 (2015)

Molnár Gyöngyvér; Pásztor-Kovács Anita: A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái.
Iskolakultúra, 25 (4). pp. 49-61. ISSN 1215-5233 (2015)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 403-428. ISSN 0025-0260 (2015)

Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A természettudományi online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 17-33. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér (szerk.): A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Nagy József: Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 106 (3). pp. 639-650. ISSN 0022-0663 (2014)

Wüstenberg Sascha; Greiff Samuel; Molnár Gyöngyvér; Funke Joachim: Cross-national gender differences in complex problem solving and their determinants.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 29. pp. 18-29. ISSN 1041-6080 (2014)

Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet: Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6). pp. 68-88. ISSN 1215-1807 (2014)

Krkovic Katarina; Pásztor-Kovács Anita; Molnár Gyöngyvér; Greiff Samuel: New technologies in psychological assessment: The example of computer-based collaborative problem solving assessment.
INTERNATIONAL JOURNAL OF E-ASSESSMENT, 1 (1). pp. 28-41. ISSN 2045-9432 (2014)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4). pp. 259-279. ISSN 0025-0260 (2014)

Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet (szerk.): Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése : tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9.
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-19-7494-2

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.
In: Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.) A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 71-86. (2013)

Greiff Samuel; Wustenberg Sascha; Molnár Gyöngyvér; Fischer Andreas; Funke Joachim; Csapó Benő: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 105 (2). pp. 364-379. ISSN 0022-0663 (2013)

Molnár Gyöngyvér; Greiff Samuel; Csapó Benő: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 9. pp. 35-45. ISSN 1871-1871 (2013)

Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés nagymintás összehasonlító vizsgálata matematika területén, 1-6. évfolyamon.
Magyar Pedagógia, 113 (4). pp. 243-263. ISSN 0025-0260 (2013)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 113 (3). pp. 181-193. ISSN 0025-0260 (2013)

Lőrincz András; Molnár Gyöngyvér; László A Jeni; Tősér Zoltán; Rausch Attila; Cohn Jeffrey F; Csapó Benő: Towards entertaining and efficient educational games.
In: NIPS 2013 Data Driven Education, 2013.12.05-2013.12.10, Lake Tahoe (CA). lorinczetal.

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Gondolkodási készségek és képességek fejlődésének mérése.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 407-439. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Csapó Benő; Lőrincz András; Molnár Gyöngyvér: Innovative assessment technologies in educational games designed for young students.
In: Assessment in game-based learning. Foundations, innovations, and perspectives. Springer London, Ltd, New York, pp. 235-254. (2012) ISBN 9781461435457

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az 1-11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával.
Magyar Pedagógia, 111 (2). pp. 127-140. ISSN 0025-0260 (2011)

Molnár Gyöngyvér: Az információs-kommunikációs technológiák hatása a tanulásra és oktatásra.
Magyar Tudomány, 172 (9). pp. 1038-1047. ISSN 0025-0325 (2011)

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján.
Iskolakultúra, 21 (10-11). pp. 124-137. ISSN 1215-5233 (2011)

Farkasné Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Latour Thibaud; Csapó Benő: Az online tesztelés lehetőségei és a TAO platform alkalmazása.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 61 (1-5). pp. 8-22. ISSN 1215-1807 (2011)

Molnár Gyöngyvér; R. Tóth Krisztina; Csapó Benő: Comparing paper-based and computer-based testing in the first grade.
In: 2011 AERA [American Educational Research Association] Annual Meeting, 8-12 April 2011, New Orleans. [1-10].

Molnár Gyöngyvér: Playful fostering of 6- to 8-year-old students' inductive reasoning.
Thinking Skills and Creativity, 6 (2). pp. 91-99. ISSN 1871-1871 (2011)

Molnár Gyöngyvér: Számítógépes játékon alapuló képességfejlesztés: egy pilot vizsgálat eredményei.
Iskolakultúra, 21 (6-7). pp. 3-11. ISSN 1215-5233 (2011)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Farkasné Tóth Krisztina: Comparing paper-and-pencil and online assessment of reasoning skills: A pilot study for introducing TAO in large-scale assessment in Hungary.
In: The Transition to Computer-Based Assessment. Office for Official Publications of the European Communities, Luxembourg, pp. 120-125. (2009) ISBN 978-92-79-11110-5

Molnár Gyöngyvér; Kinyó László (szerk.): PÉK 2009. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2009. április 24–25.
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2009) ISBN 978-963-06-7134-7

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében.
Iskolakultúra, 19 (3-4). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (2009)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Pap-Szigeti Róbert; Farkasné Tóth Krisztina: A mérés-értékelés új tendenciái: a papír- és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálatai általános iskolás, illetve főiskolás diákok körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban, 2008. MTA Pedagógiai Bizottság, Budapest, pp. 99-108. (2009) ISBN 978-963-503-401-7

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: Analysis of the Selectiveness of the Hungarian Educational System in International Context.
In: The 3rd IEA International Research Conference (IRC-2008), 2008.09.16-2008.09.20, Taipei. IRC2008_Csapo_Molnar_etal.

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Farkasné Tóth Krisztina: A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig : a pedagógiai mérés-értékelés technikájának fejlődési tendenciái.
ISKOLAKULTÚRA, 3-4. pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2008)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A képességek fejlődésének logisztikus modellje.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 13 (2). pp. 57-69. ISSN 1215-5233 (2003)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 15:59:36 CEST.