Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér: Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8. p. 2022. ISSN 1664-1078 (2017)

[img]
Előnézet
Szöveg
2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf - Megjelent verzió

Download (579kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
A mű MTMT azonosítója: 3287336
DOI azonosító: 10.3389/fpsyg.2017.02022
Dátum: 2017. Nov. 20. 09:32
Utolsó módosítás: 2017. Nov. 20. 09:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12303

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben