Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9.
Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302.
ISSN 1664-1078
(2018)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg_09_00302_u.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 9 |
Oldalak: | Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302 |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3346928 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00302 |
Dátum: | 2018. Már. 12. 22:42 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jan. 16. 16:30 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13078 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 19 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |