The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9. Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302. ISSN 1664-1078 (2018)

[thumbnail of fpsyg_09_00302_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg_09_00302_u.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 9
Oldalak: Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3346928
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00302
Dátum: 2018. Már. 12. 22:42
Utolsó módosítás: 2020. Jan. 16. 16:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13078
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 19 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben