Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics.
In: International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom. Springer Nature Switzerland AG, HEIDELBERG, pp. 683-707. (2019) ISBN 9783319971483

[thumbnail of 2019_Molnar_Csapo.pdf] Szöveg
2019_Molnar_Csapo.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
[thumbnail of 2019_Bookmatter_InternationalHandbookOfMathema.pdf] Szöveg
2019_Bookmatter_InternationalHandbookOfMathema.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (2MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2019
Terjedelem: 25
Oldalak: pp. 683-707
ISBN: 9783319971483
Kiadó: Springer Nature Switzerland AG
Kiadás helye: HEIDELBERG
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30414446
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/978-3-319-97148-3_40
Dátum: 2019. Már. 10. 22:14
Utolsó módosítás: 2019. Jún. 14. 13:59
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14847

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben