Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben

Majzik Tamás; Molnár Gyöngyvér: Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (7). pp. 69-83. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of iskolakultura_2022_007_069-083.pdf]
Előnézet
Szöveg
iskolakultura_2022_007_069-083.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 32
Szám: 7
Oldalak: pp. 69-83
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33109139
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.7.69
Dátum: 2023. Jan. 04. 18:13
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 04. 18:13
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25981

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben