A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban

Molnár, Gyöngyvér: A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2. pp. 15-28. ISSN 2064-5449 (2015)

[img]
Preview
Text
MolnarGy_A_kepessegmeres_dilemmai_2015.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA
Date: 2015
Volume: 2
Page Range: pp. 15-28
ISSN: 2064-5449
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 2898207
Date Deposited: 2017. Nov. 09. 14:02
Last Modified: 2020. Mar. 19. 15:36
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12283

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year