A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban

Molnár Gyöngyvér: A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2. pp. 15-28. ISSN 2064-5449 (2015)

[thumbnail of MolnarGy_A_kepessegmeres_dilemmai_2015.pdf]
Előnézet
Szöveg
MolnarGy_A_kepessegmeres_dilemmai_2015.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 2
Oldalak: pp. 15-28
ISSN: 2064-5449
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2898207
Dátum: 2017. Nov. 09. 14:02
Utolsó módosítás: 2020. Már. 19. 15:36
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12283

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben