Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér:
A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 5-27.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Nagy_MPed20171.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 117 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 5-27 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | SZTE BTK |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3247200 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.5 |
Dátum: | 2017. Júl. 10. 18:46 |
Utolsó módosítás: | 2019. Nov. 14. 16:54 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11763 |
Actions (login required)
Tétel nézet |