Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér:
Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
Terjedelem: 10-Azonosító: 808546.
ISSN 1664-1078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-13-808546.pdf - Megjelent verzió Download (530kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 13 |
Oldalak: | Terjedelem: 10-Azonosító: 808546 |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32800947 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.808546 |
Dátum: | 2022. Máj. 31. 20:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 21. 13:00 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24466 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |