Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education

Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 10-Azonosító: 808546. ISSN 1664-1078 (2022)

[thumbnail of fpsyg-13-808546.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg-13-808546.pdf - Megjelent verzió

Download (530kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 13
Oldalak: Terjedelem: 10-Azonosító: 808546
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32800947
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.808546
Dátum: 2022. Máj. 31. 20:47
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 21. 13:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24466
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben