Greiff Samuel; Molnár Gyöngyvér; Martin Romain; Zimmermann Johannes; Csapó Benő:
Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach.
COMPUTERS & EDUCATION, 126.
pp. 248-263.
ISSN 0360-1315
(2018)
Szöveg
Greiffetal_2018CE_u.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (942kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | COMPUTERS & EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 126 |
Oldalak: | pp. 248-263 |
ISSN: | 0360-1315 |
Kiadó: | Pergamon Press Ltd. |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3397911 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.07.013 |
Dátum: | 2018. Júl. 22. 20:41 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 22. 20:41 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13707 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 31 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |