Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach

Greiff Samuel; Molnár Gyöngyvér; Martin Romain; Zimmermann Johannes; Csapó Benő: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach.
COMPUTERS & EDUCATION, 126. pp. 248-263. ISSN 0360-1315 (2018)

[thumbnail of Greiffetal_2018CE_u.pdf] Szöveg
Greiffetal_2018CE_u.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (942kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: COMPUTERS & EDUCATION
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 126
Oldalak: pp. 248-263
ISSN: 0360-1315
Kiadó: Pergamon Press Ltd.
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3397911
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.07.013
Dátum: 2018. Júl. 22. 20:41
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 22. 20:41
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13707
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 31 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben