A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig

Habók, Anita, Magyar, Andrea, Molnár, Gyöngyvér: A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 53-73. ISSN 0025-0260 (2019)

[img]
Preview
Text
HA_MA_MGY_MPed20191.pdf - Published Version

Download (624kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2019
Volume: 119
Number: 1
Page Range: pp. 53-73
ISSN: 0025-0260
Faculty: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 31143925
DOI id: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.53
Date Deposited: 2020. May. 19. 11:08
Last Modified: 2020. May. 19. 11:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18718

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year