Molnár, Gyöngyvér:
A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2).
pp. 221-238.
ISSN 0025-0260
(2017)
|
Text
Molnar_MPed20172.pdf - Published Version Download (757kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Date: | 2017 |
Volume: | 117 |
Number: | 2 |
Page Range: | pp. 221-238 |
ISSN: | 0025-0260 |
Publisher: | SZTE BTK |
Faculty: | Faculty of Arts |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
MTMT id: | 3274223 |
DOI id: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.2.221 |
Date Deposited: | 2017. Nov. 09. 13:44 |
Last Modified: | 2020. Mar. 06. 11:46 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12280 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |