Molnár Gyöngyvér:
A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2).
pp. 221-238.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Molnar_MPed20172.pdf - Megjelent verzió Download (757kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 117 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 221-238 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | SZTE BTK |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3274223 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.2.221 |
Dátum: | 2017. Nov. 09. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 06. 11:46 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12280 |
Actions (login required)
Tétel nézet |