English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. ISSN 1664-1078 (2022)

[thumbnail of fpsyg-13-1019561-2.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg-13-1019561-2.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 13
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: 1019561
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33109090
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1019561
Dátum: 2022. Dec. 07. 08:53
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 07. 08:53
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25720

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben