Molnár Gyöngyvér; Hermann Zoltán:
Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning.
LEARNING AND INSTRUCTION, 83.
ISSN 0959-4752
(2023)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S095947522200127X-main.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INSTRUCTION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 83 |
Terjedelem: | 13 |
Közlemény azonosító: | 101706 |
ISSN: | 0959-4752 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33181969 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2022.101706 |
Dátum: | 2022. Okt. 22. 17:25 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 22. 17:25 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25364 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |