Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning

Molnár Gyöngyvér; Hermann Zoltán: Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning.
LEARNING AND INSTRUCTION, 83. ISSN 0959-4752 (2023)

[thumbnail of 1-s2.0-S095947522200127X-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S095947522200127X-main.pdf - Megjelent verzió

Download (4MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: LEARNING AND INSTRUCTION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 83
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: 101706
ISSN: 0959-4752
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33181969
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2022.101706
Dátum: 2022. Okt. 22. 17:25
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 22. 17:25
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25364
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben