A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében

Csányi Róbert and Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1). pp. 44-63. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of Iskolakultura_2022.pdf]
Preview
Text
Iskolakultura_2022.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Creators:
Csányi Róbert MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2022
Volume: 32
Number: 1
Page Range: pp. 44-63
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 32754936
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.1.44
Date Deposited: 2022. Mar. 24. 00:05
Last Modified: 2022. Mar. 24. 00:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23913

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year