A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1). pp. 44-63. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of Iskolakultura_2022.pdf]
Előnézet
Szöveg
Iskolakultura_2022.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 32
Szám: 1
Oldalak: pp. 44-63
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 32754936
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.1.44
Dátum: 2022. Már. 24. 00:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 24. 00:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23913

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben