Csányi Róbert and Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1).
pp. 44-63.
ISSN 1215-5233
(2022)
Preview |
Text
Iskolakultura_2022.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | ||
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||
Date: | 2022 | ||
Volume: | 32 | ||
Number: | 1 | ||
Page Range: | pp. 44-63 | ||
ISSN: | 1215-5233 | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | ||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 32754936 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.1.44 | ||
Date Deposited: | 2022. Mar. 24. 00:05 | ||
Last Modified: | 2022. Mar. 24. 00:05 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23913 |
Actions (login required)
View Item |