Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége: években mérhető különbségek a diákok között

Molnár Gyöngyvér: Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége: években mérhető különbségek a diákok között.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2019)

[thumbnail of iskolakultura_2019_01_003-016.pdf]
Előnézet
Szöveg
iskolakultura_2019_01_003-016.pdf - Megjelent verzió

Download (642kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 29
Szám: 1
Oldalak: pp. 3-16
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30636576
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.
Dátum: 2023. Jan. 04. 19:31
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 04. 19:31
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25987

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben