Computer-Based Intervention Closes Learning Gap in Maths Accumulated in Remote Learning

Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Intervention Closes Learning Gap in Maths Accumulated in Remote Learning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 58. ISSN 2079-3200 (2022)

[thumbnail of jintelligence-10-00058.pdf]
Előnézet
Szöveg
jintelligence-10-00058.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF INTELLIGENCE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 10
Szám: 3
Oldalak: Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 58
ISSN: 2079-3200
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33057693
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/jintelligence10030058
Dátum: 2022. Aug. 23. 22:56
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 23. 23:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24948
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben