Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences

Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 23 (2). pp. 297-310. ISSN 1598-1037 (2022)

[thumbnail of s12564-022-09750-z.pdf]
Előnézet
Szöveg
s12564-022-09750-z.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 23
Szám: 2
Oldalak: pp. 297-310
ISSN: 1598-1037
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32753542
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s12564-022-09750-z
Dátum: 2022. Aug. 26. 12:03
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 26. 12:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24962
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben