How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106. ISSN 1041-6080 (2023)

[thumbnail of 1-s2.0-S1041608023000845-main.pdf] Szöveg
1-s2.0-S1041608023000845-main.pdf - Megjelent verzió

Download (982kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 106
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: 102340
ISSN: 1041-6080
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34139203
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2023.102340
Dátum: 2023. Szep. 13. 23:38
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 13. 23:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28246

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben