Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106.
ISSN 1041-6080
(2023)
Szöveg
1-s2.0-S1041608023000845-main.pdf - Megjelent verzió Download (982kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 106 |
Terjedelem: | 12 |
Közlemény azonosító: | 102340 |
ISSN: | 1041-6080 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34139203 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2023.102340 |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 23:38 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 23:38 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28246 |
Actions (login required)
Tétel nézet |