Challenges and developments in technology-based assessment: possibilities in science education

Molnár Gyöngyvér: Challenges and developments in technology-based assessment: possibilities in science education.
EUROPHYSICS NEWS, 52 (2). pp. 16-19. ISSN 0531-7479 (2021)

[thumbnail of epn2021522p16.pdf]
Előnézet
Szöveg
epn2021522p16.pdf - Megjelent verzió

Download (428kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPHYSICS NEWS
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 52
Szám: 2
Oldalak: pp. 16-19
ISSN: 0531-7479
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32075276
DOI azonosító: https://doi.org/10.1051/epn/2021202
Dátum: 2022. Jan. 17. 16:32
Utolsó módosítás: 2022. Jan. 17. 16:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23291

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben