Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
In:
Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources.
Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 138-153.
(2020)
ISBN 9782889635061
Előnézet |
Szöveg
9782889635061_Molnar_Csapo_138-153.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
9782889635061_cimlap_tartalom.pdf - Megjelent verzió Download (261kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2020 |
Terjedelem: | 16 |
Oldalak: | pp. 138-153 |
ISBN: | 9782889635061 |
Kiadó: | Frontiers Media SA |
Kiadás helye: | Lausanne |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31237293 |
Dátum: | 2020. Már. 10. 22:44 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 10. 22:44 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18385 |
Actions (login required)
Tétel nézet |