Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
In: Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources. Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 138-153. (2020) ISBN 9782889635061

[thumbnail of 9782889635061_Molnar_Csapo_138-153.pdf]
Előnézet
Szöveg
9782889635061_Molnar_Csapo_138-153.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of 9782889635061_cimlap_tartalom.pdf]
Előnézet
Szöveg
9782889635061_cimlap_tartalom.pdf - Megjelent verzió

Download (261kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2020
Terjedelem: 16
Oldalak: pp. 138-153
ISBN: 9782889635061
Kiadó: Frontiers Media SA
Kiadás helye: Lausanne
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31237293
Dátum: 2020. Már. 10. 22:44
Utolsó módosítás: 2020. Már. 10. 22:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18385

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben