Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18. pp. 32-42. ISSN 1871-1871 (2015)

[thumbnail of 2015_Pasztor_Molnar_Csapo_creativity.pdf] Szöveg
2015_Pasztor_Molnar_Csapo_creativity.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 18
Oldalak: pp. 32-42
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2896790
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2015.05.004
Dátum: 2016. Jan. 12. 22:50
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 14. 15:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6023
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 25 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben