Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18.
pp. 32-42.
ISSN 1871-1871
(2015)
Szöveg
2015_Pasztor_Molnar_Csapo_creativity.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 18 |
Oldalak: | pp. 32-42 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2896790 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2015.05.004 |
Dátum: | 2016. Jan. 12. 22:50 |
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 14. 15:27 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6023 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 25 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |