Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education: a large-scale longitudinal study

Molnár Gyöngyvér; Kocsis Ádám: Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education: a large-scale longitudinal study.
STUDIES IN HIGHER EDUCATION. ISSN 0307-5079 (2023)

[thumbnail of Cognitiveandnon-cognitivepredictorsofacademicsuccessinhighereducationalarge-scalelongitudinalstudy.pdf] Szöveg
Cognitiveandnon-cognitivepredictorsofacademicsuccessinhighereducationalarge-scalelongitudinalstudy.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: STUDIES IN HIGHER EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
ISSN: 0307-5079
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34205692
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/03075079.2023.2271513
Dátum: 2023. Okt. 27. 00:17
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 27. 00:17
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28517
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben