Csányi Róbert and Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3).
pp. 281-307.
ISSN 0025-0260
(2021)
Preview |
Text
Csanyi_MPed20213.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | ||
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
Date: | 2021 | ||
Volume: | 121 | ||
Number: | 3 | ||
Page Range: | pp. 281-307 | ||
ISSN: | 0025-0260 | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | ||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 33035568 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2021.3.281 | ||
Date Deposited: | 2022. Aug. 03. 20:42 | ||
Last Modified: | 2022. Aug. 03. 20:42 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24840 |
Actions (login required)
View Item |