A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben

Csányi Róbert and Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3). pp. 281-307. ISSN 0025-0260 (2021)

[thumbnail of Csanyi_MPed20213.pdf]
Preview
Text
Csanyi_MPed20213.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Creators:
Csányi Róbert MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2021
Volume: 121
Number: 3
Page Range: pp. 281-307
ISSN: 0025-0260
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 33035568
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2021.3.281
Date Deposited: 2022. Aug. 03. 20:42
Last Modified: 2022. Aug. 03. 20:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24840

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year