Szerző: " Józsa Krisztián"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 94.

Szabó Norbert; Földi Fanni; Oo Tun Zaw; Csizmadia Gábor; Józsa Krisztián: Musical Genre Preferences among School Students: The Role of the Family Background and Musical Instruments Learning.
Music & Science, 7. ISSN 2059-2043 (2024)

Borbélyová Diana; Józsa Krisztián; Nagyová Alexandra: Adaptácia a štandardizácia diagnostického nástroja DIFER na zisťovanie aktuálnej vývinovej úrovne 4-8 ročných detí na Slovensku.
ERUDITIO - EDUCATIO, 18 (1). pp. 3-15. ISSN 1336-8893 (2023)

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Approaches to Learning in Elementary Classrooms: Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 16 (2). pp. 389-412. ISSN 1694-609X (2023)

Blasco Patricia; Saxton Sage; Gullion Lily Marie; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Assessment of Mastery Motivation and Neurodevelopment of Young Children at High Risk for Developmental Delays.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 11 (6). ISSN 2079-3200 (2023)

Balogh Renáta Tünde; Józsa Krisztián: Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel.
ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991 (2023)

Amukune Stephen; Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
International Journal of Early Childhood, 55 (2). pp. 205-222. ISSN 0020-7187 (2023)

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Comparing Kenya and Hungary preschool to school transitions within the theoretical perspectives of transition.
COGENT EDUCATION, 10 (2). ISSN 2331-186X (2023)

Amukune Stephen; Barrett Karen Caplovitz; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: Development and Application of FOCUS App for Assessment of Approaches to Learning in 3–8-Year-Old Children in Kenya: A Design-Based Research Approach.
International Journal of Early Childhood, 55. pp. 69-87. ISSN 0020-7187 (2023)

Oo Tun Zaw; Habók Anita; Józsa Krisztián: Empowering Educators to Sustain Reflective Teaching Practices: The Validation of Instruments.
SUSTAINABILITY, 15 (9). ISSN 2071-1050 (2023)

Oo Tun Zaw; Habók Anita; Józsa Krisztián: Qualifying Method-Centered Teaching Approaches through the Reflective Teaching Model for Reading Comprehension.
EDUCATION SCIENCES, 13 (5). ISSN 2227-7102 (2023)

Calchei Marcela; Oo Tun Zaw; Józsa Krisztián: Subject Specific Mastery Motivation in Moldovan Middle School Students.
BEHAVIORAL SCIENCES: OPEN ACCESS PSYCHOLOGY & COGNITION JOURNAL, 13 (2). ISSN 2076-328X (2023)

Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: Zenei műfajokról alkotott tanulói vélemények.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3). pp. 115-143. ISSN 0025-0260 (2023)

Zentai Gabriella; Borbélyová Diana; Bencéné Fekete Anikó Andrea; Nagyová Alexandra; Horváth Kinga; Orsovics Yvette; Józsa Krisztián: A szlovákiai és a magyar általános iskolai tantervek összehasonlító vizsgálata a DIFER-készségek fejlesztése szempontjából.
ERUDITIO - EDUCATIO, 18. (3). pp. 78-94. ISSN 1336-8893 (2023)

Szenczi Beáta; Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 76-95. ISSN 1215-5233 (2022)

Calchei Marcela; Barrett Karen Caplovitz; Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Comparative study of Russian- and Romanian-speaking students’ mastery motivation in the Republic of Moldova.
COGENT EDUCATION, 9 (1). ISSN 2331-186X (2022)

Amukune Stephen; Caplovitz Barrett Karen; Józsa Krisztián: Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children: A Scoping Review.
JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 146-167. ISSN 2254-7339 (2022)

Földi Fanni; Józsa Krisztián: A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 96-109. ISSN 1215-5233 (2022)

Gévayné Janurik Márta; Józsa Krisztián: Long-Term Impacts of Early Musical Abilities on Academic Achievement: A Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 36. ISSN 2079-3200 (2022)

Józsa Gabriella; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement.
EDUCATION SCIENCES, 12 (12). ISSN 2227-7102 (2022)

Józsa Krisztián; Amukune Stephen; Zentai Gabriella; Barrett Karen Caplovitz: School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66. ISSN 2079-3200 (2022)

Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Korintus Mihályné; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián; Rózsa Sándor; Kereki Judit: A fejlődés nyomon követésére alkalmas kérdőív bemutatása.
In: Szemelvények a kora gyermekkori intervenció témaköréből. Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft., Budapest, pp. 178-194. (2022)

Podráczky Judit; Hajduné Holló Katalin; Borbélyová Diana; Nagyová Alexandra; Józsa Krisztián: A magyarországi és szlovákiai óvodai nevelési program összehasonlító elemzése.
DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 107-132. ISSN 2064-1060 (2022)

Józsa Krisztián: Óriáslépések a pedagógiában: az óvodás és kisiskolás gyermekek fejlesztése.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11). pp. 55-68. ISSN 1215-5233 (2022)

Földi Fanni; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: A szülők motiváló szerepe a hangszertanulásban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4). pp. 5-18. ISSN 2063-9546 (2022)

Borbélyová Diana; Nagyová Alexandra; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián; Podráczky Judit: Štátne výchovno-vzdelávacie programy predprimárnej edukácie Slovenskej republiky a Maďarska.
DISPUTATIONES SCIENTIFICAE UNIVERSITATIS CHATHOLICAE IN RUZOMBEROK, 22 (4). pp. 15-25. ISSN 1335-9185 (2022)

Józsa Krisztián; Pasztendorf Gabriella: Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szakaszában a Covid19 időszaka alatt : a pedagógusok és a szülők megítélése.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2). pp. 131-144. ISSN 2063-9945 (2021)

Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2). pp. 18-42. ISSN 2063-9546 (2021)

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) : Psychometric Properties and Association with Academic Achievement in Kenyan First Graders.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (1). pp. 154-176. ISSN 2247-1537 (2021)

Tormáné Kiss Bernadett; Asztalos Andrea; Józsa Krisztián: Motiválás az ének-zene órán: a gamifikáció (játékosítás) alkalmazási lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 20(48) (3). pp. 75-91. ISSN 0133-2570 (2021)

Józsa Gabriella; Karáné Miklós Noémi; Józsa Krisztián: Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2). pp. 169-186. ISSN 2063-9945 (2021)

Amukune Stephen; Calchei Marcela; Józsa Krisztián: Swahili version of the Dimensionsof Mastery Questionnaire: Adaptation and Psychometric Properties.
REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 19(3) (55). pp. 625-650. ISSN 1699-5880 (2021)

Liao Hua-Fang; Józsa Krisztián; Wang Pei-Jung; Blasco Patricia M.; Morgan George A.: Understanding and supporting mastery motivation in everyday activities: A focus on early childhood intervention.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (2). pp. 150-173. ISSN 2247-1537 (2021)

Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Korintus Mihályné; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián; Rózsa Sándor; Kereki Judit: A gyermekfejlődési kérdőív alkalmazása a bölcsődében és az óvodában.
Családbarát Magyarország Központ, Budapest. (2021) ISBN 9786155944536

Földi Fanni; Józsa Krisztián: A hangszeres zene tanulásában szerepet játszó motivációs tényezők.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (3). pp. 5-27. ISSN 2063-9945 (2021)

Rahmawati Anayanti; Fajrianthi Fajrianthi; Morgan George A.; Józsa Krisztián: Adaptation of DMQ 18 for Measuring Mastery Motivation in Early Childhood.
PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES, 140 (4). pp. 18-33. ISSN 1392-0340 (2020)

Morgan George A.; Liao Hua-Fang; Józsa Krisztián (szerk.): Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ).
SZIE, Gödöllő. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Józsa Krisztián; D. Molnár Éva; Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 47-55. ISSN 0025-0325 (2020)

Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Korintus Mihályné; Rózsa Sándor; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián; Kereki Judit: Bölcsődés és óvodás gyermekek fejlődésének nyomon követése – gyermekfejlődési kérdőív : Módszertani kézikönyv kisgyermeknevelők és óvodapedagógusok számára.
Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft., Budapest. (2020) ISBN 9786155944482

Wang Pei-Jung; Huang Su-Ying; Gilmore Linda; Szenczi Beáta; Józsa Krisztián; Liao Hua-Fang; Morgan George A.: The DMQ in Children Developing Atypically and Comparisons with Those Developing Typically.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 159-185. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Morgan George A.; Huang Su-Ying; Amukune Stephen; Gerton Jessica M.; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Józsa Krisztián: Evidence for Reliability of the DMQ.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 87-104. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Barrett Karen Caplovitz; Rahmawati Anayanti; Józsa Krisztián; Liao Hua-Fang; Morgan George A.: Evidence for the Validity of the DMQ as a Measure of Children’s Mastery Motivation.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 105-132. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Józsa Krisztián; Caplovitz Barrett Karen; Amukune Stephen; Calchei Marcela; Gharib Masoud; Iqbal Hashmi Shazia; Podráczky Judit; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Wang Jun: Implications of the DMQ for Education and Human Development: Culture, Age and School Performance.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 133-158. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Rahmawati Anayanti; Fajrianthi Fajrianthi; Józsa Krisztián; Morgan George A.: Mastery Motivation in Early Childhood.
In: ICLIQE 2020: The 4th International Conference on Learning Innovation and Quality Education. Association for Computing Machinery (ACM), New York, Terjedelem: 6-Azonosító: 65. (2020) ISBN 9781450375726

Huang Su-Ying; Liaoa Hua-Fang; Józsa Krisztián; Calchei Marcela; Saide Özbey; Morgan George A.: Overview of DMQ 18, Current Research, and Preliminary Norms.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 65-85. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Morgan George A.; Józsa Krisztián; Liao Hua-Fang: Overview of Mastery Motivation, Assessment, and This Book.
In: Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). SZIE, Gödöllő, pp. 19-43. (2020) ISBN 9789632699226; 9789632699233

Józsa Krisztián; Barrett C. Karen; Józsa Gabriella; George Morgan A.: FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3–8 éves gyermekek számára.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3). pp. 111-124. ISSN 2063-9945 (2019)

Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2). pp. 317-339. ISSN 0256-2928 (2019)

Józsa Krisztián; Petőné Csima Melinda; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Podráczky Judit: A korai fejlettségi mutatók szerepe az iskolai sikerességben: Egy longitudinális kutatás első lépései.
In: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM. University of Debrecen; Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, Debrecen, pp. 848-860. (2019) ISBN 9786155657030

Földi Fanni; Szabó Norbert; Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián: A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 47 (1). pp. 1-19. ISSN 0133-1108 (2019)

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2). pp. 89-113. ISSN 2247-1537 (2018)

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4). pp. 81-92. ISSN 0885-2006 (2018)

Gévayné Janurik Márta; Józsa Krisztián: Az iskolai zenetanulás iránti motivációt alakító néhány tényező.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 5-17. ISSN 2063-9945 (2018)

Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: Iskolaválasztás és szelekció.
In: Én vétkem : helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 129-146. (2018) ISBN 9786150011561

Gévayné Janurik Márta; Józsa Krisztián: Kihívások és lehetőségek a gyermekkori zenei nevelésben: Bevezető a tematikus számhoz.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 1-4. ISSN 2063-9945 (2018)

Jakobicz Dorottya; Wamzer Gabriella; Józsa Krisztián: Motiválás az ének-zene órákon.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 18-31. ISSN 2063-9945 (2018)

Józsa Krisztián; Török Balázs; Stevenson Cerissa: Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT, 62. pp. 88-95. ISSN 0738-0593 (2018)

Zentai Gabriella; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián: Új mérőeszközök a gondolkodás vizsgálatára 4–8 éves korban.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 175-189. (2018) ISBN 9786155657054; 9786155657061; 9786150011561

Gévayné Janurik Márta; Antal-Lundström Ilona; Józsa Krisztián: A zenei hallás korai fejlesztésének szerepe a beszédészlelés fejlődésében: Egy zenei fejlesztőprogram tanulságai.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 64-79. ISSN 2063-9945 (2018)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban : A "meleg" végrehajtó funkció.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72 (4). pp. 559-577. ISSN 0025-0279 (2017)

Hwang Ai-Wen; Wang Jun; Józsa Krisztián; Wang Pei-Jun; Liao Hua-Fang; Morgan George A.: Cross cultural invariance and comparisons of Hungarian, Chinese, and English-speaking Children leading to the Revised Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18).
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 32-47. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.: Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Morgan George A.: Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions.
REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 15 (3). pp. 665-695. ISSN 1699-5880 (2017)

Morgan George A.; Józsa Krisztián; Liao Hua-Fang: Introduction to the HERJ special issue on mastery motivation: Measures and results across cultures and ages.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 5-14. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Kis Noémi; Huang Su-Ying: Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 158-177. ISSN 2062-9605 (2017)

Gilmore Linda; Islam Shaheen; Younesian Sharifeh; Bús Enikő; Józsa Krisztián: Mastery motivation of university students in Australia, Hungary, Bangladesh and Iran.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 178-191. ISSN 2062-9605 (2017)

Barrett Karen Caplovitz; Józsa Krisztián; Morgan George A.: New computer-based mastery motivation and executive function tasks for school readiness and school success in 3 to 8 year-old children.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 86-105. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Morgan George A.: Reversed items in Likert scales: Filtering out invalid responders.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 25 (1). pp. 7-25. ISSN 2247-1537 (2017)

Badó Zsolt; Józsa Krisztián: A gimnáziumi felvételi vizsga eredményének és a gimnáziumi tanulás sikerességének kapcsolata.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (1-2). pp. 39-54. ISSN 1215-1807 (2017)

Józsa Krisztián; Fiala Szilvia; Józsa Gabriella: A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: : Egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1). pp. 19-27. ISSN 2060-0623 (2017)

Hajduné Holló Katalin; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A kombinatív gondolkodás óvodai fejlesztésének módszerei.
In: A tanulás új útjai. Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 102-117. (2017) ISBN 9786155657016

Morgan G A; Liao H -F; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Huang S -Y; Wang P-J; Blasco P; Ramakrishnan J; Józsa Krisztián: The revised Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for infants and preschool children with and without risks or delays in Hungary, Taiwan, and the US.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 48-67. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Kis Noémi: Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2015. ELTE Eötvös József Kiadó, Budapest, pp. 41-52. (2016) ISBN 9786155460944

Gévayné Janurik Márta; Józsa Krisztián: Zene és tanulás.
TANÍTÓ, 54 (1). pp. 21-24. ISSN 0496-8387 (2016)

Gévayné Janurik Márta; Józsa Krisztián: A zenei képességek összefüggése a DIFER készségekkel óvodáskorban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 4 (1). pp. 49-69. ISSN 2063-9546 (2016)

Fazekasné Fenyvesi Margit; Józsa Krisztián: Az elmélet és a gyakorlat szintézise a fejlesztő programokban: a beszédhanghallás készsége.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (1). pp. 64-76. ISSN 2063-9546 (2015)

Hódi Ágnes; Adamikné Jászó Anna; Józsa Krisztián; Ostorics László; Zsigriné Sejtes Györgyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Józsa Krisztián; Kiss Renáta Mária; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Steklács János; Szenczi Beáta; Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 33-103. (2015) ISBN 9789631979350

Józsa Krisztián; Zentai Gabriella: Gondolkodást fejlesztünk? – Hogyan tegyük?
TANÍTÓ, 53 (8). pp. 27-30. ISSN 0496-8387 (2015)

Józsa Krisztián; Morgan George A.: An Improved Measure of Mastery Motivation: Reliability and Validity of the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for Preschool Children.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 5 (4). pp. 87-103. ISSN 2062-9605 (2015)

Józsa Krisztián; Csordásné Anda Éva: Lépések az eredményesebb matematikatanítás felé alsó tagozatban.
TANÍTÓ, 53 (7). pp. 25-27. ISSN 0496-8387 (2015)

Józsa Krisztián; Csordásné Anda Éva: Számolás- és memóriafejlesztés.
TANÍTÓ, 53 (9). pp. 25-29. ISSN 0496-8387 (2015)

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit; Szenczi Beáta; Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése.
In: Gyógypedagógiai lélektan. Pszichológiai Szemle Könyvtár (18). Akadémiai Kiadó Zrt., Budapest, pp. 181-204. (2015) ISBN 9789630596169

Fazekasné Fenyvesi Margit; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A beszédhanghallás fejlesztése tanulásban akadályozott gyermekek esetében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debrecen, pp. 119-130. (2015) ISBN 9786155509179

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Lajos Józsefné; Szabóné Szitányi Judit; Zsinkó Erzsébet: A matematikai gondolkodás diagnosztikus értékelése.
In: A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 29-103. (2015) ISBN 9789631979367

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit; Szenczi Beáta; Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 69 (1). pp. 181-204. ISSN 0025-0279 (2014)

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs (szerk.): PÉK 2013. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2013) ISBN 978-963-306-212-8

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In: Framework for diagnostic assessment of reading. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213. (2012) ISBN 978-963-19-7290-0

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218. (2012) ISBN 978-963-19-7288-7

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs: A tanulás affektív tényezői.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 367-406. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában.
In: A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 134-162. (2010) ISBN 978-963-19-6863-7

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői.
Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 83-96. ISSN 1215-5233 (2007)

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

Józsa Krisztián: Idegen nyelvi készségek fejlettsége angol és német nyelvből a 6. és 10. évfolyamon a 2002/2003-as tanévben. Függelék: országos adatok, statisztikák.
Országos Közoktatási Értékelési és Vizsgaközpont, Budapest. (2003)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára: The past and present of EARLI: interviews with prominent EARLI members.
RESEARCH DIALOGUE IN LEARNING AND INSTRUCTION, 1 (1). pp. 33-44. ISSN 1461-8222 (1998)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 20:42:27 CEST.