Amukune Stephen; Józsa Krisztián:
Approaches to Learning in Elementary Classrooms: Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 16 (2).
pp. 389-412.
ISSN 1694-609X
(2023)
Szöveg
approaches_SA_JK.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 16 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 389-412 |
ISSN: | 1694-609X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33560562 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/iji.2023.16222a |
Dátum: | 2023. Aug. 21. 10:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 21. 10:22 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28066 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |