Approaches to Learning in Elementary Classrooms: Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Approaches to Learning in Elementary Classrooms: Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 16 (2). pp. 389-412. ISSN 1694-609X (2023)

[thumbnail of approaches_SA_JK.pdf] Szöveg
approaches_SA_JK.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 16
Szám: 2
Oldalak: pp. 389-412
ISSN: 1694-609X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33560562
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/iji.2023.16222a
Dátum: 2023. Aug. 21. 10:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 21. 10:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28066
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben