Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2). pp. 89-113. ISSN 2247-1537 (2018)

[thumbnail of Szenczi_Kis_Jozsa_JPER_2018_ACADEMICSELF-CONCEPTANDMASTERY.pdf]
Előnézet
Szöveg
Szenczi_Kis_Jozsa_JPER_2018_ACADEMICSELF-CONCEPTANDMASTERY.pdf - Megjelent verzió

Download (753kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 26
Szám: 2
Oldalak: pp. 89-113
ISSN: 2247-1537
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30335094
Dátum: 2022. Ápr. 14. 11:15
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 11:16
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24107
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben