Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4). pp. 81-92. ISSN 0885-2006 (2018)

[thumbnail of Jozsa_Barrett_ECRQ_2018.pdf]
Előnézet
Szöveg
Jozsa_Barrett_ECRQ_2018.pdf - Megjelent verzió

Download (911kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 45
Szám: 4
Oldalak: pp. 81-92
ISSN: 0885-2006
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3394890
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2018.05.007
Dátum: 2022. Ápr. 19. 11:42
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 19. 11:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24141
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 38 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben