Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz:
Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4).
pp. 81-92.
ISSN 0885-2006
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Jozsa_Barrett_ECRQ_2018.pdf - Megjelent verzió Download (911kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 45 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 81-92 |
ISSN: | 0885-2006 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3394890 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2018.05.007 |
Dátum: | 2022. Ápr. 19. 11:42 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 19. 11:42 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24141 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 38 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |