Qualifying Method-Centered Teaching Approaches through the Reflective Teaching Model for Reading Comprehension

Oo Tun Zaw; Habók Anita; Józsa Krisztián: Qualifying Method-Centered Teaching Approaches through the Reflective Teaching Model for Reading Comprehension.
EDUCATION SCIENCES, 13 (5). ISSN 2227-7102 (2023)

[thumbnail of education-13-00473.pdf] Szöveg
education-13-00473.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATION SCIENCES
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 13
Szám: 5
Terjedelem: 24
Közlemény azonosító: 473
ISSN: 2227-7102
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33799454
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/educsci13050473
Dátum: 2023. Máj. 06. 09:30
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 06. 09:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27136
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben