Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.: Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 (2017)

[thumbnail of DevelopmentandInitialEvaluation.pdf]
Előnézet
Szöveg
DevelopmentandInitialEvaluation.pdf - Megjelent verzió

Download (643kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 7
Szám: 2
Oldalak: pp. 106-126
ISSN: 2062-9605
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3251615
Dátum: 2022. Ápr. 14. 11:41
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 11:41
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24116

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben