Józsa Gabriella; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement.
EDUCATION SCIENCES, 12 (12).
ISSN 2227-7102
(2022)
Szöveg
education-12-00906-v2.pdf - Megjelent verzió Download (380kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 12 |
Terjedelem: | 18 |
Közlemény azonosító: | 906 |
ISSN: | 2227-7102 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33329508 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci12120906 |
Dátum: | 2023. Aug. 21. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 21. 10:19 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28065 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |