Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement

Józsa Gabriella; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement.
EDUCATION SCIENCES, 12 (12). ISSN 2227-7102 (2022)

[thumbnail of education-12-00906-v2.pdf] Szöveg
education-12-00906-v2.pdf - Megjelent verzió

Download (380kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATION SCIENCES
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 12
Szám: 12
Terjedelem: 18
Közlemény azonosító: 906
ISSN: 2227-7102
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33329508
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/educsci12120906
Dátum: 2023. Aug. 21. 10:19
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 21. 10:19
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28065
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben