A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében

Földi Fanni; Szabó Norbert; Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián: A szövegértés és a zenei észlelés jellemzői és kapcsolatuk tanulásban akadályozott tanulók körében.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 47 (1). pp. 1-19. ISSN 0133-1108 (2019)

[thumbnail of ff_szn_mem_jk_2019_GYOSZE.pdf]
Előnézet
Szöveg
ff_szn_mem_jk_2019_GYOSZE.pdf - Elfogadott verzió

Download (309kB) | Előnézet
[thumbnail of 30672887_1_cimlap_tartalom.pdf]
Előnézet
Szöveg
30672887_1_cimlap_tartalom.pdf - Megjelent verzió

Download (955kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 47
Szám: 1
Oldalak: pp. 1-19
ISSN: 0133-1108
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30672887
Dátum: 2022. Ápr. 20. 08:20
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 20. 08:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24102

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet