Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children: A Scoping Review

Amukune Stephen; Caplovitz Barrett Karen; Józsa Krisztián: Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children: A Scoping Review.
JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 146-167. ISSN 2254-7339 (2022)

[thumbnail of Gamebasedassessmentofschoolreadinessdomains.pdf]
Előnézet
Szöveg
Gamebasedassessmentofschoolreadinessdomains.pdf - Megjelent verzió

Download (429kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 11
Szám: 1
Oldalak: pp. 146-167
ISSN: 2254-7339
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32600372
DOI azonosító: https://doi.org/10.7821/naer.2022.1.741
Dátum: 2022. Feb. 04. 15:12
Utolsó módosítás: 2022. Feb. 04. 15:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23490
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben