An Improved Measure of Mastery Motivation: Reliability and Validity of the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for Preschool Children

Józsa Krisztián; Morgan George A.: An Improved Measure of Mastery Motivation: Reliability and Validity of the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for Preschool Children.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 5 (4). pp. 87-103. ISSN 2062-9605 (2015)

[thumbnail of animprovedmeasureofmasterymotivation.pdf]
Előnézet
Szöveg
animprovedmeasureofmasterymotivation.pdf - Elfogadott verzió

Download (338kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 5
Szám: 4
Oldalak: pp. 87-103
ISSN: 2062-9605
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2983365
DOI azonosító: https://doi.org/10.14413/herj.2015.04.08.
Dátum: 2022. Ápr. 13. 11:19
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 11:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24120

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben