Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents

Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2). pp. 317-339. ISSN 0256-2928 (2019)

[thumbnail of KJ_NK_KB_EJPE_2018_07.pdf] Szöveg
KJ_NK_KB_EJPE_2018_07.pdf - Elfogadott verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (742kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 34
Szám: 2
Oldalak: pp. 317-339
ISSN: 0256-2928
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3394891
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10212-018-0395-8
Dátum: 2022. Ápr. 14. 10:48
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 10:48
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24103
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben