Fejes, József Balázs, Józsa, Krisztián:
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 185-205.
ISSN 0025-0260
(2005)
This is the latest version of this item.
![]()
|
Text
Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf - Published Version Download (370kB) |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar Pedagógia |
Date: | 2005 |
Volume: | 105 |
Number: | 2 |
Page Range: | pp. 185-205 |
ISSN: | 0025-0260 |
Publisher: | Magyar Tudományos Akadémia |
Faculty: | Faculty of Arts |
Department: | Neveléstudományi Intézet |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
MTMT id: | 1116320 |
Related URLs: | |
Date Deposited: | 2012. Aug. 14. 11:13 |
Last Modified: | 2018. Jul. 04. 10:09 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1086 |
Available Versions of this Item
- A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. (2012. Aug. 14. 11:13) [Currently Displayed]
Actions (login required)
![]() |
View Item |