A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs, Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf - Published Version

Download (370kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar Pedagógia
Date: 2005
Volume: 105
Number: 2
Page Range: pp. 185-205
ISSN: 0025-0260
Publisher: Magyar Tudományos Akadémia
Faculty: Bölcsészettudományi Kar
Department: Neveléstudományi Intézet
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Identification Number: 1116320
Related URLs:
Date Deposited: 2012. Aug. 14. 11:13
Last Modified: 2018. Jul. 04. 10:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1086

Available Versions of this Item

  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. (2012. Aug. 14. 11:13) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year