A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs, Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

Ez a mű legutolsó verziója.

[img]
Előnézet
Szöveg
Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf - Megjelent verzió

Download (370kB)
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Horváth Edina Helga
A mű MTMT azonosítója: 1116320
Dátum: 2012. Aug. 14. 11:13
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 24. 11:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1086

Az archívumban megtalálható verziók

  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. (deposited 2012. Aug. 14. 11:13) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben