Understanding and supporting mastery motivation in everyday activities: A focus on early childhood intervention

Liao Hua-Fang; Józsa Krisztián; Wang Pei-Jung; Blasco Patricia M.; Morgan George A.: Understanding and supporting mastery motivation in everyday activities: A focus on early childhood intervention.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (2). pp. 150-173. ISSN 2247-1537 (2021)

[thumbnail of Liao_Jzsa_et_all_JPER_2021understanding.pdf]
Előnézet
Szöveg
Liao_Jzsa_et_all_JPER_2021understanding.pdf - Megjelent verzió

Download (804kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 29
Szám: 2
Oldalak: pp. 150-173
ISSN: 2247-1537
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32550287
Dátum: 2022. Ápr. 14. 10:37
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 10:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24098
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben