School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study

Józsa Krisztián; Amukune Stephen; Zentai Gabriella; Barrett Karen Caplovitz: School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66. ISSN 2079-3200 (2022)

[thumbnail of School_Readiness_Test_and_Intelligence_in_Preschoo.pdf]
Előnézet
Szöveg
School_Readiness_Test_and_Intelligence_in_Preschoo.pdf - Megjelent verzió

Download (450kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF INTELLIGENCE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 10
Szám: 3
Oldalak: Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66
ISSN: 2079-3200
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33091586
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/jintelligence10030066
Dátum: 2022. Szep. 15. 13:38
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 15. 13:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25091
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben