Józsa Krisztián; Amukune Stephen; Zentai Gabriella; Barrett Karen Caplovitz:
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66.
ISSN 2079-3200
(2022)
Előnézet |
Szöveg
School_Readiness_Test_and_Intelligence_in_Preschoo.pdf - Megjelent verzió Download (450kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF INTELLIGENCE |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66 |
ISSN: | 2079-3200 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33091586 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/jintelligence10030066 |
Dátum: | 2022. Szep. 15. 13:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 15. 13:38 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25091 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |