Empowering Educators to Sustain Reflective Teaching Practices: The Validation of Instruments

Oo Tun Zaw; Habók Anita; Józsa Krisztián: Empowering Educators to Sustain Reflective Teaching Practices: The Validation of Instruments.
SUSTAINABILITY, 15 (9). ISSN 2071-1050 (2023)

[thumbnail of sustainability-15-07640-v2.pdf] Szöveg
sustainability-15-07640-v2.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SUSTAINABILITY
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 15
Szám: 9
Terjedelem: 24
Közlemény azonosító: 7640
ISSN: 2071-1050
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33805663
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/su15097640
Dátum: 2023. Máj. 10. 08:28
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 10. 08:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27147
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben