Comparing Kenya and Hungary preschool to school transitions within the theoretical perspectives of transition

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: Comparing Kenya and Hungary preschool to school transitions within the theoretical perspectives of transition.
COGENT EDUCATION, 10 (2). ISSN 2331-186X (2023)

[thumbnail of 34120661_megjelent.pdf] Szöveg
34120661_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (407kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: COGENT EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 10
Szám: 2
Terjedelem: 17
Közlemény azonosító: 2248843
ISSN: 2331-186X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34120661
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/2331186X.2023.2248843
Dátum: 2024. Már. 25. 10:45
Utolsó módosítás: 2024. Már. 25. 10:45
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29949

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben