Listiani Listiani; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Audio Feedback in ESL/EFL Writing Contexts: A Review of the Literature.
TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE, 28 (2).
ISSN 1072-4303
(2024)
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2).
pp. 93-98.
ISSN 2060-0623
(2024)
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56.
pp. 169-188.
ISSN 0020-7187
(2024)
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14).
ISSN 2405-8440
(2024)
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
International doctoral students’ socialization into English academic writing proficiency.
HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT.
ISSN 0729-4360
(2024)
(Benyújtva)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1).
pp. 5-21.
ISSN 2060-0623
(2024)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2).
pp. 25-39.
ISSN 2060-0623
(2024)
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
What support do international doctoral students claim they need to improve their academic writing in English?
AMPERSAND, 12.
ISSN 2215-0390
(2024)
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis.
HELIYON, 9 (2).
ISSN 2405-8440
(2023)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5).
pp. 489-511.
ISSN 1057-3569
(2023)
Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12).
ISSN 1932-6203
(2023)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1).
ISSN 2060-0623
(2023)
Phyo W. M.; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
DOCTORAL STUDENTS’ SELF-ASSESSED KNOWLEDGE AND ABILITY IN TERMS OF RESEARCH METHODS.
In:
ICERI2022 Proceedings.
IATED, pp. 1402-1411.
(2022)
ISBN 9788409454761
Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária:
IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (3).
pp. 36-61.
ISSN 2063-9546
(2022)
Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógus-képzésben: áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 62 (2.).
pp. 3-18.
ISSN 2063-3734
(2022)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4).
ISSN 2060-0623
(2022)
Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor:
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2).
pp. 1-17.
ISSN 2060-0623
(2022)
Phyo W. M.; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
THE ROLE OF DOCTORAL STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY IN THEIR ENGLISH ACADEMIC WRITING.
In:
ICERI2022 Proceedings.
IATED, pp. 1515-1521.
(2022)
ISBN 9788409454761
Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; D. Molnár Éva; Nagy Zoltán; Csapó Benő:
Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2020.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 11-26.
(2021)
Soós Katalin; Hódi Ágnes:
Bevezetés a mentorálásba: a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2).
pp. 30-48.
ISSN 2063-3734
(2021)
B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit:
Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1).
pp. 8-38.
ISSN 2063-9945
(2021)
Kádár Kitti; Hódi Ágnes; Soós Katalin:
A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2).
pp. 153-172.
ISSN 2063-3734
(2021)
Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra:
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 3-22.
ISSN 1215-5233
(2021)
Vida Ibolya; Gál Anikó; Hódi Ágnes:
A mozgáskorlátozott gyermekek integrált nevelésének, oktatásának reprezentációja a hazai pedagógiai folyóiratokban.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 49 (1).
pp. 1-23.
ISSN 0133-1108
(2021)
Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea:
Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 11-23.
ISSN 0025-0325
(2020)
B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (2).
pp. 32-54.
ISSN 2063-9945
(2020)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1).
pp. 71-90.
ISSN 0025-0260
(2020)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Development of hungarian students' reading literacy.
In:
Education and Training.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249.
(2019)
ISBN 9786155946042
B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3).
pp. 170-186.
ISSN 2063-9945
(2019)
B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Bálint Anita; Hódi Ágnes; Gál Anikó:
Regionális vizsgálat a magyar gyermekvédelmi jelzőrendszer működéséről a szakellátott testvérek körében.
In:
Szakmódszertani és más emberközpontú tanulmányok.
International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 305-312.
(2019)
ISBN 9788089691616
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária; Fáyné Dombi Alice:
Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2).
pp. 22-41.
ISSN 2063-9546
(2019)
Szűcs Boglárka; Gál Anikó; Hódi Ágnes:
Az intergenerációs tanulás hazai és nemzetközi megvalósulási formái.
In:
Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből.
International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 281-290.
(2018)
ISBN 9788089691524
Bálint Anita; Hódi Ágnes; Gál Anikó:
A testvérek elhelyezése a magyar gyermekvédelmi rendszerben: jogszabály és gyakorlat.
In:
Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből.
International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 195-202.
(2018)
ISBN 9788089691524
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 95-136.
ISSN 0025-0260
(2017)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4.
pp. 27-60.
ISSN 2559-9240
(2017)
Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1).
pp. 91-117.
ISSN 0025-0260
(2016)
Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1).
pp. 83-99.
ISSN 1419-872X
(2016)
Hódi Ágnes:
A könyv, a mese szerepe az óvodai nevelésben.
In:
Érték és nevelés: Tanulmányok a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán folyó óvodapedagógus képzés tizedik évfordulójára.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 193-203.
(2016)
ISBN 9786155455582
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; B. Németh Mária:
Az egészségműveltség online mérése.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Hódi Ágnes; Adamikné Jászó Anna; Józsa Krisztián; Ostorics László; Zsigriné Sejtes Györgyi:
Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Hajagos-Tóth Judit; Hódi Ágnes; Seres Adrienn; Gáspár Róbert:
Effects of d- and l-limonene on the pregnant rat myometrium in vitro.
CROATIAN MEDICAL JOURNAL, 56 (5).
pp. 431-438.
ISSN 0353-9504
(2015)
Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes:
Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1).
pp. 147-157.
ISSN 1788-9979
(2015)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4).
pp. 18-30.
ISSN 1215-5233
(2015)
Török Tímea; Hódi Ágnes:
A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4).
pp. 807-826.
ISSN 0025-0279
(2015)
Török Tímea; Hódi Ágnes:
A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1).
pp. 1-11.
ISSN 2060-0623
(2015)
Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes:
A szófelismerés fejlesztése.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (3).
ISSN 2060-0623
(2015)
Hódi Ágnes; Földesi Imre; Ducza Eszter; Hajagos-Tóth Judit; Seres Adrienn; Klukovits Anna; Gáspár Róbert:
Tocopherol inhibits the relaxing effect of terbutaline in the respiratory and reproductive tracts of the rat: The role of the oxidative stress index.
LIFE SCIENCES, 105 (1-2).
pp. 48-55.
ISSN 0024-3205
(2014)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Kéziratban)
Nagy Zsuzsanna; Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Tóth Edit; Hülber László; Kurucz Katalin:
Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest.
(2012)
ISBN 9789638930255
Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva:
Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver.
Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.
Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba:
Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In:
Framework for diagnostic assessment of reading.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213.
(2012)
ISBN 978-963-19-7290-0
Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba:
A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218.
(2012)
ISBN 978-963-19-7288-7