Szerző: " Hódi Ágnes"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 53.

Listiani Listiani; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Audio Feedback in ESL/EFL Writing Contexts: A Review of the Literature.
TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE, 28 (2). ISSN 1072-4303 (2024)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 93-98. ISSN 2060-0623 (2024)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56. pp. 169-188. ISSN 0020-7187 (2024)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14). ISSN 2405-8440 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623 (2024)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: What support do international doctoral students claim they need to improve their academic writing in English?
AMPERSAND, 12. ISSN 2215-0390 (2024)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis.
HELIYON, 9 (2). ISSN 2405-8440 (2023)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5). pp. 489-511. ISSN 1057-3569 (2023)

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12). ISSN 1932-6203 (2023)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). ISSN 2060-0623 (2023)

Phyo W. M.; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: DOCTORAL STUDENTS’ SELF-ASSESSED KNOWLEDGE AND ABILITY IN TERMS OF RESEARCH METHODS.
In: ICERI2022 Proceedings. IATED, pp. 1402-1411. (2022) ISBN 9788409454761

Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (3). pp. 36-61. ISSN 2063-9546 (2022)

Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógus-képzésben: áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 62 (2.). pp. 3-18. ISSN 2063-3734 (2022)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623 (2022)

Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor: Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623 (2022)

Phyo W. M.; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: THE ROLE OF DOCTORAL STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY IN THEIR ENGLISH ACADEMIC WRITING.
In: ICERI2022 Proceedings. IATED, pp. 1515-1521. (2022) ISBN 9788409454761

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; D. Molnár Éva; Nagy Zoltán; Csapó Benő: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, pp. 11-26. (2021)

Soós Katalin; Hódi Ágnes: Bevezetés a mentorálásba: a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2). pp. 30-48. ISSN 2063-3734 (2021)

B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit: Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1). pp. 8-38. ISSN 2063-9945 (2021)

Kádár Kitti; Hódi Ágnes; Soós Katalin: A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 61 (2). pp. 153-172. ISSN 2063-3734 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 3-22. ISSN 1215-5233 (2021)

Vida Ibolya; Gál Anikó; Hódi Ágnes: A mozgáskorlátozott gyermekek integrált nevelésének, oktatásának reprezentációja a hazai pedagógiai folyóiratokban.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA, 49 (1). pp. 1-23. ISSN 0133-1108 (2021)

Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 11-23. ISSN 0025-0325 (2020)

B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit: IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (2). pp. 32-54. ISSN 2063-9945 (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 71-90. ISSN 0025-0260 (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Development of hungarian students' reading literacy.
In: Education and Training. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249. (2019) ISBN 9786155946042

B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit: IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3). pp. 170-186. ISSN 2063-9945 (2019)

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Bálint Anita; Hódi Ágnes; Gál Anikó: Regionális vizsgálat a magyar gyermekvédelmi jelzőrendszer működéséről a szakellátott testvérek körében.
In: Szakmódszertani és más emberközpontú tanulmányok. International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 305-312. (2019) ISBN 9788089691616

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária; Fáyné Dombi Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546 (2019)

Szűcs Boglárka; Gál Anikó; Hódi Ágnes: Az intergenerációs tanulás hazai és nemzetközi megvalósulási formái.
In: Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből. International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 281-290. (2018) ISBN 9788089691524

Bálint Anita; Hódi Ágnes; Gál Anikó: A testvérek elhelyezése a magyar gyermekvédelmi rendszerben: jogszabály és gyakorlat.
In: Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből. International Research Institute s.r.o., Komárno, pp. 195-202. (2018) ISBN 9788089691524

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4. pp. 27-60. ISSN 2559-9240 (2017)

Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1). pp. 91-117. ISSN 0025-0260 (2016)

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X (2016)

Hódi Ágnes: A könyv, a mese szerepe az óvodai nevelésben.
In: Érték és nevelés: Tanulmányok a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán folyó óvodapedagógus képzés tizedik évfordulójára. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 193-203. (2016) ISBN 9786155455582

Hódi Ágnes; Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 (2016)

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Az egészségműveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Hódi Ágnes; Adamikné Jászó Anna; Józsa Krisztián; Ostorics László; Zsigriné Sejtes Györgyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Hajagos-Tóth Judit; Hódi Ágnes; Seres Adrienn; Gáspár Róbert: Effects of d- and l-limonene on the pregnant rat myometrium in vitro.
CROATIAN MEDICAL JOURNAL, 56 (5). pp. 431-438. ISSN 0353-9504 (2015)

Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes: Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 147-157. ISSN 1788-9979 (2015)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Török Tímea; Hódi Ágnes: A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4). pp. 807-826. ISSN 0025-0279 (2015)

Török Tímea; Hódi Ágnes: A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1). pp. 1-11. ISSN 2060-0623 (2015)

Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes: A szófelismerés fejlesztése.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (3). ISSN 2060-0623 (2015)

Hódi Ágnes; Földesi Imre; Ducza Eszter; Hajagos-Tóth Judit; Seres Adrienn; Klukovits Anna; Gáspár Róbert: Tocopherol inhibits the relaxing effect of terbutaline in the respiratory and reproductive tracts of the rat: The role of the oxidative stress index.
LIFE SCIENCES, 105 (1-2). pp. 48-55. ISSN 0024-3205 (2014)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Kéziratban)

Nagy Zsuzsanna; Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Tóth Edit; Hülber László; Kurucz Katalin (szerk.): Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest. (2012) ISBN 9789638930255

Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva: Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver. Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In: Framework for diagnostic assessment of reading. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213. (2012) ISBN 978-963-19-7290-0

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218. (2012) ISBN 978-963-19-7288-7

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 22. 11:44:08 CET.