Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén

Steklács János and Hódi Ágnes and Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 11-23. ISSN 0025-0325 (2020)

[thumbnail of 33247-24738.pdf]
Preview
Text
33247-24738.pdf - Published Version

Download (284kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR TUDOMÁNY
Date: 2020
Volume: 181
Number: 1
Page Range: pp. 11-23
ISSN: 0025-0325
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31034048
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/2065.181.2020.1.2
Date Deposited: 2022. Dec. 06. 12:22
Last Modified: 2022. Dec. 06. 12:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25712

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year