Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén

Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 11-23. ISSN 0025-0325 (2020)

[thumbnail of 33247-24738.pdf]
Előnézet
Szöveg
33247-24738.pdf - Megjelent verzió

Download (284kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR TUDOMÁNY
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 181
Szám: 1
Oldalak: pp. 11-23
ISSN: 0025-0325
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31034048
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/2065.181.2020.1.2
Dátum: 2022. Dec. 06. 12:22
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 06. 12:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25712

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben