Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Kéziratban)

[thumbnail of Examining the Relationship Between the -Matthew Effect- in Hungarian Students' Reading Developmental Trajectory and School-Readiness Skills.pdf]
Előnézet
Szöveg
Examining the Relationship Between the -Matthew Effect- in Hungarian Students' Reading Developmental Trajectory and School-Readiness Skills.pdf - Benyújtott verzió

Download (368kB) | Előnézet
[thumbnail of 610416.1.pdf]
Előnézet
Szöveg
610416.1.pdf - Megjelent verzió

Download (225kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag (Előadás)
Publikáció dátuma: 2013
Oldalak: Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf
Kiadó: AERA
Kiadás helye: San Francisco
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2505042
Dátum: 2014. Feb. 07. 09:41
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 23. 11:16
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4145

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben