Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában

B. Németh Mária and Korom Erzsébet and Hódi Ágnes and Nagy Lászlóné Antal Erzsébet and Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

[thumbnail of Article_Iskolakultura_2019_1.pdf]
Preview
Text
Article_Iskolakultura_2019_1.pdf - Published Version

Download (390kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2019
Volume: 29
Number: 1
Page Range: pp. 68-78
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 30548290
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.68
Date Deposited: 2019. Sep. 24. 12:40
Last Modified: 2019. Sep. 24. 12:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16835

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year