Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

[img]
Preview
Text
Hodi_MPed20171.pdf - Published Version

Download (919kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2017
Volume: 117
Number: 1
Page Range: pp. 95-136
ISSN: 0025-0260
Faculty: Gyula Juhász Teacher Training College
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 3247205
DOI id: https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.95
Date Deposited: 2019. Sep. 24. 12:30
Last Modified: 2019. Sep. 24. 12:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16837

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year