Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 71-90. ISSN 0025-0260 (2020)

[thumbnail of Hodi_MPed20201.pdf]
Előnézet
Szöveg
Hodi_MPed20201.pdf - Megjelent verzió

Download (669kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 120
Szám: 1
Oldalak: pp. 71-90
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31931357
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.71
Dátum: 2022. Dec. 06. 15:48
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 06. 15:48
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25713

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben