Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén

Hódi Ágnes and Tóth Edit and B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 71-90. ISSN 0025-0260 (2020)

[thumbnail of Hodi_MPed20201.pdf]
Preview
Text
Hodi_MPed20201.pdf - Published Version

Download (669kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2020
Volume: 120
Number: 1
Page Range: pp. 71-90
ISSN: 0025-0260
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31931357
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.71
Date Deposited: 2022. Dec. 06. 15:48
Last Modified: 2022. Dec. 06. 15:48
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25713

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year