A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon

Tary Blanka and Fejes József Balázs and Vígh Tibor and Hódi Ágnes and Szenczi Beáta: A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (3). pp. 145-165. ISSN 0025-0260 (2024)

[thumbnail of Tary_MPed20243.pdf]
Preview
Text
Tary_MPed20243.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Creators:
Tary Blanka MTMT
Fejes József Balázs MTMT
Vígh Tibor MTMT
Hódi Ágnes MTMT
Szenczi Beáta MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2024
Volume: 124
Number: 3
Page Range: pp. 145-165
ISSN: 0025-0260
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 36094051
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145
Date Deposited: 2025. Apr. 22. 13:24
Last Modified: 2025. Apr. 22. 13:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36528

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year