Tary Blanka and Fejes József Balázs and Vígh Tibor and Hódi Ágnes and Szenczi Beáta:
A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (3).
pp. 145-165.
ISSN 0025-0260
(2024)
Preview |
Text
Tary_MPed20243.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Creators: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |||||
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||||
Date: | 2024 | |||||
Volume: | 124 | |||||
Number: | 3 | |||||
Page Range: | pp. 145-165 | |||||
ISSN: | 0025-0260 | |||||
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences Gyula Juhász Faculty of Education |
|||||
Institution: | University of Szeged (2000-) | |||||
Language: | Hungarian | |||||
MTMT rekordazonosító: | 36094051 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145 | |||||
Date Deposited: | 2025. Apr. 22. 13:24 | |||||
Last Modified: | 2025. Apr. 22. 13:24 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36528 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |