Hódi, Ágnes, Tóth, Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
|
Text
03.pdf - Published Version Download (629kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA |
Date: | 2016 |
Volume: | 26 |
Number: | 9 |
Page Range: | pp. 51-72 |
ISSN: | 1215-5233 |
Faculty: | Faculty of Arts Gyula Juhász Faculty of Education |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
MTMT id: | 3156886 |
DOI id: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51 |
Date Deposited: | 2017. Jan. 17. 00:43 |
Last Modified: | 2019. May. 23. 15:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |