A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében

Hódi Ágnes; Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 (2016)

[thumbnail of 03.pdf]
Előnézet
Szöveg
03.pdf - Megjelent verzió

Download (629kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 26
Szám: 9
Oldalak: pp. 51-72
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3156886
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51
Dátum: 2017. Jan. 17. 00:43
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 23. 15:34
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben