A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 (2016)

[img]
Preview
Text
03.pdf - Published Version

Download (629kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA
Date: 2016
Volume: 26
Number: 9
Page Range: pp. 51-72
ISSN: 1215-5233
Faculty: Faculty of Arts
Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 3156886
DOI id: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51
Date Deposited: 2017. Jan. 17. 00:43
Last Modified: 2019. May. 23. 15:34
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year