Hódi Ágnes and Tóth Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Preview |
Text
03.pdf - Published Version Download (629kB) | Preview |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | ||
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA | ||
Date: | 2016 | ||
Volume: | 26 | ||
Number: | 9 | ||
Page Range: | pp. 51-72 | ||
ISSN: | 1215-5233 | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Arts Gyula Juhász Faculty of Education |
||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 3156886 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51 | ||
Date Deposited: | 2017. Jan. 17. 00:43 | ||
Last Modified: | 2019. May. 23. 15:34 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |