Hódi Ágnes; Tóth Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Előnézet |
Szöveg
03.pdf - Megjelent verzió Download (629kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 26 |
Szám: | 9 |
Oldalak: | pp. 51-72 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3156886 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51 |
Dátum: | 2017. Jan. 17. 00:43 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 23. 15:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10297 |
Actions (login required)
Tétel nézet |