Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood.
ISSN 0020-7187
(2023)
Szöveg
Publishedarticle.pdf - Elfogadott verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Early Childhood |
Publikáció dátuma: | 2023 |
ISSN: | 0020-7187 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33733883 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s13158-023-00357-y |
Dátum: | 2023. Ápr. 05. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 05. 08:19 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26903 |
Actions (login required)
Tétel nézet |