Török Tímea; Hódi Ágnes:
A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4).
pp. 807-826.
ISSN 0025-0279
(2015)
Szöveg
0016.2015.70.4.6.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (232kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 70 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 807-826 |
ISSN: | 0025-0279 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2996487 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/0016.2015.70.4.6 |
Dátum: | 2022. Dec. 07. 09:33 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 09:33 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25722 |
Actions (login required)
Tétel nézet |