A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében

Török Tímea; Hódi Ágnes: A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4). pp. 807-826. ISSN 0025-0279 (2015)

[thumbnail of 0016.2015.70.4.6.pdf] Szöveg
0016.2015.70.4.6.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (232kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 70
Szám: 4
Oldalak: pp. 807-826
ISSN: 0025-0279
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2996487
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/0016.2015.70.4.6
Dátum: 2022. Dec. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 07. 09:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25722

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben