How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12). ISSN 1932-6203 (2023)

[thumbnail of journal.pone.0296186.pdf] Szöveg
journal.pone.0296186.pdf - Megjelent verzió

Download (616kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PLOS ONE
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 18
Szám: 12
Terjedelem: 20
Közlemény azonosító: e0296186
ISSN: 1932-6203
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34505128
DOI azonosító: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0296186
Dátum: 2024. Jan. 16. 10:27
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 16. 10:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29307

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben